wtorek, 11 grudnia 2012

#3. I still love you.

ikony z Cyrus:













 nagłówek z Cyrus:
<kliknij, aby zobaczyć pełny rozmiar>

pamiętnikowo:
nigdy więcej nie pójdę do fryzjera. moja grzywka wygląda, jakbym ją na ślepo obcinała ehh. jakoś radzić sobie trzeba. byłam dzisiaj w centrum handlowym z siostrą. kupiłam sobie kurtkę, bluzkę, spinki, gumki oraz najważniejszą rzecz - białą kredkę do oczu. właściwie to do całej twarzy, bo ja tam mam swoje własne metody, ale do oczy też, na linię wodną, aby były większe. i serio, są. oraz do optycznego zmniejszenia nosa, jakoś go nie lubię. zaraz idę spać, więc się żegnam. w następnej może duff czy swift czy ktoś inny? buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Weź dodaj nieznane ponownie oraz zakochanych i przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się. Dodaj nieznane, nieznanych i zakochanych. Fajnie by też było, jeśli byś zaczęła polecać inne blogi.Co do przeniesienia się na blogspot.. nie wiem czy to taki dobry pomysł. Blog stracił cały swój urok. Myślę, że na blog.pl było o wiele, WIELE lepiej, poza tym, kto do niego dojdzie, skoro zmieniłaś adres na diamusia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę być w tym momencie nie miła, ale wolę przenieść na blogspot, niż męczyć się na blog.pl. nie podoba mi się tam. a nazwę musiałam zmienić, gdyś 'stalinowa' jest zajęta.

      Usuń
  3. Super notka! A dodasz z Gomez? :/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://lowicon.blogspot.com/ - polecisz? Dopiero zaczynam i byłabym bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chcesz ααby nαα moim blogu znααlααzłαα się notkαα poświęconαα ocenie Twojego blogαα zααprααszααm nαα http://oceniaam.blogspot.com . : ) mααm nααdzieje , że się odezwiesz . : - * .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, super, że przeniosłaś się tutaj, bo jest lepiej. Zmiana nazwy naprawdę odświeżyła wizerunek bloga. Przepadam za Twoim stylem pisania i iconkami. Bloguj dalej, bo jesteś naprawdę świetna w tym co robisz! :)

    OdpowiedzUsuń