niedziela, 16 grudnia 2012

#5. Actually, you don't know how I feel.

Ikony z Gomez:





















10 faktów o mnie:
1. Uwielbiam bajki Disneya, wicie o co mi chodzi: 'Kopicuszek', 'Piękna i bestia', 'Zaplątani'. One pobiją wszystkie te współczesne filmy<3
2. Nie mogę jeść czekolady, jasnego pieczywa (tylko ciemne i to z rana), mięty oraz ciężko strawnych rzeczy, gdyż jestem chora.
3. Traktuję ludzi z dystansem. Jest mało osób, którym ufam.
4. Nie lubię psów, ponieważ jak byłam mała, zostałam ugryziona w policzek. Małe lubię, jednak dużych bardzo się boję.
5. Noszę takie ciuchy jakie mi się podobają, bez względu na markę.
6. Denerwują mnie ludzie, którzy cały czas walą te same teksty żeby być na siłę zabawnym.
7. Nie oceniam ludzi po wyglądzie czy stylu. Nie ja to noszę i to nie mój wygląd, więc dlaczego mam w to ingerować? Dla mnie liczy się charakter.
8. Nie znoszę, gdy ktoś mówi do mnie 'Zuzia'.
9. Boję się, że nie dostanę się do liceum.
10. W przyszłości marzę o zostaniu dziennikarką.

5 komentarzy:

  1. Nadal pisz na Cytaterze !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaj takie duże ikony z ashley tisdale

    OdpowiedzUsuń
  3. gdybyś mogła dodaj proszę skoczków narciarskich - > morgenstern, schlierenzauer.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę <3 Śliczne : *

    OdpowiedzUsuń
  5. dodaj świąteczne, też takie duuże.

    OdpowiedzUsuń