piątek, 7 grudnia 2012

#01. Hug, please?

Ikony z nieznanymi:
Jest tu kilka różnych akcji.

















Nagłówek:
Pozwalam na przerabianie nagłówka, kadrowanie itp. Zabraniam zmazywania creditu, zamazywanie, przykrywanie go oraz dopisywania swojego.

Recenzja:
Krem BB z Garniera
Potrzeby, które powinien spędzać krem...
Nawilża 24h - Tak. Moja cera nie potrzebuje już jakiś kremów nawilżających. Jest świetna w dotyku i od razu była w o wiele lepszym stanie.
Wyrównuje koloryt - Tak. Zdecydowanie w tym momencie jestem tak tak. Kolor jest całkiem wyrównany. Nie ma pokazanych żadnych przebarwień. Co prawda nie mam dużych przebarwień, właściwie to w ogóle nie mam przebarwień, ale kolor skóry jednak nigdy nie będzie idealny.
Koryguje niedoskonałości- Pół na pół. Nie mogę napisać, że całkowicie koryguje niedoskonałości, bo tak nie jest. Co prawda, przykrywa je, są mniej widoczne, ale jednak dalej są widoczne.
Rozświetla - Tak. To dla mnie akurat nie jest plusem, bo nie lubię mieć rozświetlonej cery. Zawsze po deszczu się świecę i po tym kremie, to samo. Jednak, gdy nałożę lekką ilość pudru, cera już jest normalna. Nie mogę się jednak czepiać, że się świecę, bo wyraźnie jest napisane, więc wiedziałam na co się piszę.
RozświetlaOchrona UVA/UVB - Przekonam się w lato. Teraz jest zima, wiec ciężko mi to stwierdzić. 
Ogólna opinia: Jestem bardzo zadowolona z tego kremu. Kolejnym plusem który nie został wymieniony, jest to, że nie zapycha porów. Skóra cały czas oddycha, przez co stan się poprawia. Zdecydowanie polecam ten krem każdemu. 
Cena: ok 20 zł.

Pamiętnikowo:
I znowu ciągnie mnie do tego. Tak, o blogsferze mówię. Wiem, blog jeszcze nie jest zbyt sprawny, ale całość przyjdzie z czasem. Dzisiaj byłam na urodzinach u Kasi. Kocham was<3 Na jutro na razie nie mam planów. Chyba zrobię sobie wolne i przeleżę cały dzień w łóżku, chodząc w piżamie, bez makijażu, oglądając durne komedie romantyczne. Tak, chyba tego potrzebuję. Od dawna nie miałam całego dnia tylko dla siebie. Wezmę też długą kąpiel. Taaak, chcę tego. Będę także robiła na blogu notki tematyczne. Jednak one już będą osobno. Będę pisać je z telefonu. Np o miłości, przyjaźni, tolerancji, dwulicowości i wiele innych tego typu tematów. Może jutro dodam taką notkę. 

Pytanie:
Co w następnej notce? Piszcie KAŻDĄ propozycję. Nie chcę ograniczać bloga tylko do grafiki.


9 komentarzy:

  1. chyba coś nie chcą komentować twojego bloga? czyżby zuza ''diamencik'' nie była już taka sławna?

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest nowy blog, a notka była opublikowana późno. dziecko, ogarnij.

    OdpowiedzUsuń
  3. ''twoja sława'' wygasła [...] chociaż i tak jej nie było oO

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podoba. więcej takich notek z nieznanymi : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróć na Stalinową. prooszę ; ((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wrócę na blog.pl. to jest kontynuacja stalinowej.

      Usuń
  6. Mogłabyś dać jakieś postacie ze Skinsów- chodzi mi tu głównie o : Effy, Cassie i Mini. Na żadnym blogu nie ma ich postaci, a przydałyby się uwierz. :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne .. ;) ale szkoda,że nie ma Stalinowej.. Ona wymiatała <3

    OdpowiedzUsuń